  • Data: 2007-10-27 13:26:21
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "karen" <d...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:ffv9h1$2p6v$1@news.mm.pl...

    > wnosząc pozew podajesz powód swej decyzji przeciwna strona dostała termin do
    > wniesienia odpowiedzi na pozew...
    > moze odpowiedziec w terminie ustawowym i w odpowiedz dol. dowody na poparcie
    > tego co pisze...
    > wiec jak z postów wynika zainteresowany dostał taką szansę :) wypowiedzenia
    > sie na ten temat:)

    chyba czegos nie rozumiesz, to jest rozwod, czyli zakonczenie malzenstwa, a
    mowimy o przyznaniu opiki nad dzieckiem

    ja nie pytam o pzyczyny ropadu malzenstwa, pytam dlaczego to maz musi walczyc o
    dziecko a nie na odwrot, dlaczego to on musi udowadniac itd, a to nie ma nic
    wspolnego z rozwodem szczegolnie takim w ktorym nie ma orzekania o winie

    > ma szanse równe jak matka a dlaczego?

    nie ma rownych szans, a dlaczego?
    bo tylko w 3% rozwodow dzieci przyznawane sa ojcu i jak dla mnie wyczerpuje to
    temat rownosci szans