  • Data: 2007-10-27 13:26:48
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    karen w <news:ffvaj7$49r$1@news.mm.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > malowanie nie jest wielka filozofią:) no jakies galadzie czy inne
    > spowodowalyby trudność i napewno wielki klopot

    O toto właśnie.

    > myśle, że i mężczyźni do wielu nieudolności sie nie przyznają:) nawet
    > powiedzialabym, że nie potrafią wogole przyznać sie, że czegos nie umieją:)

    Ja tam otwarcie mówię, że nie potrafię, nawet jak potrafię, ale mi sie nie
    chce ;P

    > wszystko najlepiej?:)

    Dlaczego naj... Czasami lepiej, czasami gorzej ;)

    > nigdy niczego Pan nie zniszczył?:)

    Ba, zwłaszcza garnki w kuchni jakoś tak łatwo sie niszczą gdy gotuję ;-)

    > w poniedziałek powtórka malowania już w moim wykonaniu --
    > już widze jak stoi Pan na drabinie pełen dumy :) tylko proszę uważac by nie
    > zrobić dziury w suficie:)

    Dowcip polega na tym, że drabina niepotrzebna :O

    > to ta duma męska? zarozumiałość w swej chodzącej doskonałości?

    Hmmm, miesiąc temu malowałem pokój -- zgadnij kto stał i pokazywał palcem?
    Pewnie z wrodzonego pędu do perfekcji... :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]