  • Data: 2010-10-05 10:36:11
    Temat: Re: Dopalacze
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (10/05/2010 12:23 PM), szerszen wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > nie zgodze sie, nie bylo zadnego spolecznego zapotrzebowania,

    Po tym jak powstało "moral panic" - było.

    > wiekszosc
    > ludzi w srednim wieku (rodzicow gimnazjalistow/licealistow) jeszcze
    > miesiac, dwa temu, nie miala zielonego pojecia co to sa dopalacze

    Zgoda.

    > cala akcja zostala sztucznie wykreowana,

    Tak samo jak sztucznie są kreowane akcje typu "wszystkie psy zagryzają
    dzieci" albo "pijani rodzice masowo porzucają swoje dzieci na
    śmietnikach". Tak po prostu działają media - jak im brak tematów to
    sobie jakiś wykreują.

    > aby zamaskowac biernosc rzadu,
    > wybory sie zlizaja wiec trzeba markowac dzialania, bo przeciez boja sie
    > cokolwiek wartosciowego zrobic

    Myślę że przeceniasz zdolności kreowania rzeczywistości przez rząd.

    p. m.