  • Data: 2019-06-18 07:11:30
    Temat: Re: Dokumenty bez adresu
    Od: ń <...@...n> szukaj wiadomości tego autora

    Pamiętam (ale to jeszcze lata 90-te), jak nie chcieli mi wydawać przesyłek na
    paszport, "bo nie ma adresu i skąd wiemy, że Pan tam
    mieszka".
    Nie wydali.
    Wynajmowałem mieszkanie na biuro, umowa ich nie interesowała.
    Za podpowiedzią jednej z urzędniczek (celniczek, to było w nieistniejącym już UP przy
    Żelaznej) udało mi się załatwić ponowne
    doręczenie przez listonosza do mieszkania.
    Kto otwiera drzwi, tego paczka.

    -----
    > Za to poczta to juz jest ciekawa ... przychodzi obywatel, dowod pokazuje, mowi ze
    tu mieszka ...