  • Data: 2019-06-18 15:39:01
    Temat: Re: Dokumenty bez adresu
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-18 o 14:32, Liwiusz pisze:

    > Przecież nie ma zakazu odbierania przesyłek adresowanych do siebie na
    > inny adres niż adres zamieszkania. Nie dostawałeś nigdy listów na
    > koloniach od rodziców ze "schowanymi" pieniędzmi? :)

    Aleś ty Liwiusz dziś niekumaty.
    Jan Nowak chce odebrać przesyłkę zaadresowaną do jego córki Alicji
    Kowalskiej.
    Jeśli ma w dowodzie inny adres to nie dostanie, jeśli ten sam, to dostanie.
    Nie licząc niektórych przypadków, gdzie polecony jest "do rąk własnych".

    W sumie nie wiem jak się to teraz załatwia - trzeba mieć notarialne
    upoważnienie?