  • Data: 2019-06-18 16:17:00
    Temat: Re: Dokumenty bez adresu
    Od: ń <...@...n> szukaj wiadomości tego autora

    Nie żartuj.
    Do tego nazwisko może być z błędem.
    Po adresie zdarza się owszem.
    "Nie wiem co im tam wyskakuje, ale na oko wygląda to na wskazówkę w podchodach w
    rodzaju "szare pudło w regale na zapleczu po prawej
    stronie".
    A po kwadransie okazuje się "aaa, przecież to sądówka, to może być w czwartej
    szufladzie w trzeciej szafie od lewej".
    Mylenie postępowania administracyjnego (14 dni) z sadem administracyjnym (7 dni o
    drugiego awiza) to bułka z masłem.
    Do powyższej biegłości trzeba dojść po kilku latach pracy w konkretnym UP,
    początkujące czyli pracujące krócej niż rok niczego nie
    zrobią dobrze bez trzymania za rączkę.
    A teraz zastanów się: dlaczego panie?

    -----
    > teraz panie bardzo szybko znajdują w komputerze dane listu po podaniu samego
    nazwiska.