  • Data: 2013-08-26 16:38:53
    Temat: Re: Dlugi uciazliwy remont....
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Zwłaszcza na wykorzystanie, gdyż rzeczona maszyna podobnoż strasznie niszczy
    > ubrania i nawet bogatsi podchodzą do niej z silną rezerwą.

    Kupują ubrania z ceną "o zero większą" (lub dwa), to i rezerwa
    jest ta sama co u biedniejszych i przeciętnych obywateli :)
    Przyznam że nie wiedziałem, ale mi się koncept automatu suszącego
    natychmiast skojarzył z innym pytaniem - "kto to potem będzie
    prasował".
    Jakoś nie nie mam przekonania, żeby automat "umiał" suszyć pranie
    podobnie do lekko ponaciąganego na sznurze lub suszarce, takiej
    "drucianej".

    pzdr, Gotfryd