  • Data: 2013-08-26 22:48:40
    Temat: Re: Dlugi uciazliwy remont....
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Aug 2013, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale to chyba zależy o jakich mieszkaniach mówimy?
    > W koncu czyjes te balkony są...

    Skoro jest decyzja o likwidacji to jest.
    "Wspólnotowa" (w przypadku sp-ni zarząd pełni sp-nia).
    Balkon raczej definicji "lokalu" nie spełnia, nie wiem czy liczy się
    do "pomieszczeń przynależnych".
    Nawet jakby, to jest art.22.2.5 i .5a.

    Wydawało mi się, że mowa o lokatorze, a ten roszczenia mógłby mieć
    tylko do właściciela o ile balkon byłby obwarowany np. karami
    umownymi.
    A tak to co najwyżej obniżka czynszu (o ile był dodatkowy
    czynsz za balkon).

    pzdr, Gotfryd