  • Data: 2005-10-20 22:11:43
    Temat: Re: Długi przyszłego małżonka - dylemat
    Od: "Lola" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobra intercyza nigdy nie jest zła.....

    Pytając o intercyzę miałam na myśli jedynie sposób w jaki wpłynie ona za
    zabezpieczenie przed egzekucją długów przyszłego męża powstałych około 2-3
    lat przed ślubem. Nie jest tak źle, firma narzeczonego prosperuje teraz
    lepiej i powoli spłaca zobowiązania ale to jeszcze potrwa jakiś czas a nie
    chciałabym aby np. komornik zajął mi moje konto w pracy z powodów wyżej
    opisanych.
    Lola