  • Data: 2022-12-12 15:11:25
    Temat: Re: Dla kogo jest prawo?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.12.2022 o 07:20, Shrek pisze:

    > To twoja interpretacja. W artykule jest napisane co innego.

    Być może, ale nie bardzo sobie mogę wyobrazić, by w innych
    okolicznościach doszło do uderzenia bokiem pomimo braku hamowania.

    > To czego nie wolno pieszemu niespecjalnie daje jakiekowiek dodatkowe
    > prawa kierowcy. Ma ustąpić i koniec tematu. Miałoby jakieś znaczenie,
    > gdyby pieszy się nagle zmaterializował i nie nie dało się tego
    > przewidzieć, no ale tak nie było.

    Mamy zasadę ograniczonego zaufania i już ne jeden raz "jadący na prawie"
    był uznawany winnym, bowiem z łatwością mógł wypadkowi zapobiec, tylko
    nie chciał, bo uważał, ze ma pierwszeństwo.

    --
    Robert Tomasik