  • Data: 2022-12-12 15:44:24
    Temat: Re: Dla kogo jest prawo?
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik w
    <news:6397359c$0$455$65785112@news.neostrada.pl>:

> [...]

    0220000988/U/D20220988Lj.pdf>

    > Ciekawa konstatacja. Wbrew pozorom nie taka niedorzeczna, ale nie
    > spotkałem się z taką wykładnią.

    Dobra, macie i walczcie...

    <https://motogen.pl/kim-jest-pieszy-wchodzacy-na-prz
    ejscie-wazny-wyrok-sadu/>

    "Kluczowy jest zamiar
    W uzasadnieniu wyroku SSR wskazał, że pieszy ,,wchodzący na przejście" to
    taki, którego zamiar wejścia jest jasny i czytelny. I już sam zamiar daje mu
    pierwszeństwo przed kierującym"

    I dalej...

    "Sprawa została skierowana do sądu przez policję, bowiem sprawczyni
    wykroczenia nie przyjęła mandatu. Jak wyglądała sytuacja? Jeden z kierowców
    zatrzymał się przed przejściem widząc nadchodzącą pieszą.

    *Jadąca z przeciwnej strony 54-letnia kobieta, choć zauważyła pieszą*
    *stojącą przed przejściem, nie zatrzymała się celem ustąpienia*
    *pierwszeństwa.*

    Sąd niezawisły od rozumu!!!

    Skąd się wziął pomysł sądu, że stojący po drugiej stronie jezdni pieszy ma
    *pierwszeństwo*!?!?
    Mógł wejść, ten na drugim pasie by przejechał bezkolizyjnie, pieszy by nie
    zwolnił kroku, ale polucjanici...

    I niezależni do rozumu...

    "Sąd nie zgodził się z taką interpretacją, uznając, że obwiniona i jej
    świadek ,,nie znają, bądź nie rozumieją obowiązujących przepisów dotyczących
    zachowania kierujących, którzy zbliżają się do przejścia dla pieszych"."

    Tyle, sąd nie rozumi zasady współżycia społecznego, a artykuł ma na celu
    zastraszenie i utrudnienie ruchu...
    Miszcze zatrzymujące się przed SORO (A7/C12) na wioskach, to taki
    przykład...

    Dzisiaj, po śniegowym błocie 80% jechało 10km/h - połowa miała LETNIE, druga
    połowa miała KUPIONE PJ zapewne

    PS.
    Na nowych wielosezonowych sie poruszałem bez problemu
    (nie będzie reklamy)

    --
    Tomasz