  • Data: 2004-11-18 14:15:15
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rodrig Falkenstein pisze:

    > Dnia Thu, 18 Nov 2004 13:12:27 +0100, Boguslaw Szostak
    > <a...@a...edu.pl> napisał:
    >
    > [ciach]
    >
    > Usługą TP jest zapewnienie połączenia pomiędzy dwoma stacjami abonenckimi.
    > Uzyskanie połaczenia następuje poprzez wybranie numeru kierunkowego i
    > numeru abonenta.
    > Stacja abonencka po uzyskaniu sygnału gotowosci z centrali do której jest
    > bezpośrednio połączona wysyła ządanie połączenia. Centrala żądanie
    > wykonuje i wysyła odpowiednie wezwanie do żądanej stacji abonenckiej i gdy
    > abonent odpowie połączenie jest nawiazane

> [...]

    Ja czlowieku rozumie, ze jesli TP SA
    NAZWIE TO usluga POLACZENIA to samo z siebie nie oznacza,m ze jest to
    "usluga polaczenia.
    Bo bue za "polaczenie" rzeczywiscie TP SA bierze pieniadze.

    NAZYWAC swe "produkty" TP SA moze jak cche ale FAKTYCZNIE jest to
    POSREDNICTWO i TP SA pierze za SWOJA usluga polaczenia ORAZ za to,
    co NAPRAWDE sprzedaje jako posrednik.

    A co to dialer ja wiem...
    I zycze Ci, zeby TP SA nie wymyslila CI uslugi,
    ze jaknacisniesz nieopatrznie 22 na telefonie,
    to Cie polaczy na sasiednia ulice przez Kajmany

    Boguslaw