  • Data: 2004-11-18 15:53:08
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: "Rymasz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> wrote in message
    news:opshnznopimg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Więc jak ustosunkujesz się do mojego przykładu z sąsiadem wykręcającym bez
    > twojej wiedzy numer do Australii? Potrafisz wskazać czym różni się ta
    > sytuacja od sytuacji w której dialer zmienia bez wiedzy uzytkownika numer
    > dostępowy?

    Sasiada to jeszcze jakos do odpowiedzialnosci scigniesz. Natomiast
    ile jest takich przypadkow, gdzie oszusta ciezko namierzyc? Jakie sa
    koszta postepowan, dochodzen? Kto placi za to gdy winowajca sie
    nie znajdzie? Ile ludzie maja problemow, gdy sa stawiani w takich
    sytuacjach? Operator czeka na wyjasnienia sprawy, czy egzekwuje
    naleznosci, a pozniej "sie zobaczy"? Ile emocji rodza takie sprawy?
    Ile tragedii? Jaki jest rzeczywisty koszt spoleczny?

    Przypominam, ze w dyskusji raczej chodzi o to "dlaczego operator
    powinien defaultowo wylaczac takie numery" (lub nieco wybiegajac:
    kazdy okresla sobie na wstepie gorny limit kasy). Nie jest w zaden
    sposob jakas wolnosc ograniczana. Ewentualnie operatora, ale jakby
    go nie ograniczac w zaden sposob to dopiero by sie dzialo :) Chcesz,
    poszerzasz o to na czym ci zalezy. Spedzasz na to tyle samo czasu,
    ile teraz na to, zeby sie obronic przed naduzyciami. Czyz nie?

    Dlaczego zatem tak bronicie aktualnego rozwiazania? Macie
    w tym jakis interes?

    Oczywiscie "domyslne obciecie" nie wyeliminuje zjawiska, ale znacznie
    ograniczy.

    Rymasz
    PS. Wiem, ze jestem troche niekonsekwentny ;)