eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA › Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
  • Data: 2004-11-18 17:49:47
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Pytanie w takim razie brzmi - CO WYŁACZAĆ? 0700, 701? 0 300? 00284? A
    > czemu nie 0037 (pisałem tu wcześniej o dialerze kierującym mnie do
    > Estonii...)

    Niczym te przyslowiowe rzepy przyslowionego ogona - przyczepiliscie sie
    do tego blokowanie mimo tego, ze w nawale tych wszystkich postow zostalo
    zaproponowane najlepsze rozwiazanie. Klient dzwoni sobie na numer 07xx,
    ciocia TePsa wystawia mu 0,29 gr za kazde 3 minuty a firma swiadczaca
    uslugi po drugiej stronie zestawionego przez ciocie polaczenia wystawia
    naszemu klientowi fakture/rachunek. Klient dostanie rachuneczek,
    przeczyta sobie sume i nazwe uslugi z ktorej skorzystal, na fakturce bedzie
    mial podany adresik kontaktowy i nuemrek telefonu zeby mogl zadzwonic i
    sprawe wyjasnic... I CIOCIA nie bedzie miala klopotow, nikt nie bedzie
    nawial ja zeby cokolwiek i komukolwiek blokowala etc. Czy istnieje
    przepis zabraniajacy Cioci w taki sposob rozwiac problem? Czy moze
    Ciocia nie jest zainteresowana pozbyciem sie wplywow jakie generuja
    "problematyczne" polaczenia z numerami ekstra platnymi?

    j.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1