  • Data: 2004-11-18 17:44:13
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18 lis o godzinie 17:29, na pl.soc.prawo, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Pytanie w takim razie brzmi - CO WYŁACZAĆ? 0700, 701? 0 300? 00284? A
    > czemu nie 0037 (pisałem tu wcześniej o dialerze kierującym mnie do
    > Estonii...)

    Nadal nie widzę problemu.
    Ja na "twardo" zablokowałem w `97r. połączenia 0-7xx /obecnie obejmuje ta
    blokada również 0-300/ a za dodatkowe 3,00 zł netto mam pakiet usług
    dodatkowych, m.in. blokowanie ze swojej stacji abonenckiej 4 poziomów
    połączeń:
    1 - połączeń poza granice kraju
    2 - połączeń międzynarodowych i międzymiastowych
    3 - połączeń strefowych, międzynarodowych i międzymiastowych
    4 - możliwe tylko połączenia z numerami alarmowymi
    Przy pięciokrotnym błędnym wbiciu hasełka - blokowane jest korzystanie z
    niego do północy tego dnia.

    Ale współrodacy /większość/ wyznaje zasadę - "mnie sie należy i basta" -
    nie zabezpieczy sie jeden z drugim, nie przeczyta umowy kredytowej, nie
    zerknie do gwarancji ale jak już coś się za jakiś czas trafi to wini cały
    świat - z wyjątkiem siebie.
    A wystarczy tylko być przewidującym, starać sie myśleć "ten mnie będzie
    chciał wydymać", co by tu zmienić w umowie .... ale to zbyt trudne dla
    większości ... ;)

    BTW - bynajmniej nie mam tutaj Ciebie na myśli Macieju B.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany