  • Data: 2004-11-18 14:24:50
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 15:15:15 +0100, Boguslaw Szostak
    <a...@a...edu.pl> napisał:

    > Ja czlowieku rozumie, ze jesli TP SA
    > NAZWIE TO usluga POLACZENIA to samo z siebie nie oznacza,m ze jest to
    > "usluga polaczenia. Bo bue za "polaczenie" rzeczywiscie TP SA bierze
    > pieniadze.

    A niby za co? TPSA bierze pieniądze za połaczenie z ządanym numerem.

    > NAZYWAC swe "produkty" TP SA moze jak cche ale FAKTYCZNIE jest to
    > POSREDNICTWO i TP SA pierze za SWOJA usluga polaczenia ORAZ za to,
    > co NAPRAWDE sprzedaje jako posrednik.

    A co sprzedaje jako pośrednik? Bo nie rozumiem. Abonent chce połączyć się
    z mumerem premium na wyspach Cooka i TPSA go łączy. ZA mozliwość
    połączenia swego abonenta z tym numerem TPSA płaci jego operatorowi stawkę
    premium i domaga się zwrotu kosztów od swego abonenta, który połączenia
    zażądał. I nie ma znaczenia co jest na drugim końcu kabla, dostęp do
    pornostrony czy może zegarynka. Abonent prosi o połączenie i połączenie
    uzyskuje. A tutaj rola Tepsy się kończy.

    > A co to dialer ja wiem...

    Więc jak ustosunkujesz się do mojego przykładu z sąsiadem wykręcającym bez
    twojej wiedzy numer do Australii? Potrafisz wskazać czym różni się ta
    sytuacja od sytuacji w której dialer zmienia bez wiedzy uzytkownika numer
    dostępowy?

    > I zycze Ci, zeby TP SA nie wymyslila CI uslugi,
    > ze jaknacisniesz nieopatrznie 22 na telefonie,
    > to Cie polaczy na sasiednia ulice przez Kajmany

    Jak nacisnę przez niedopatrzenie to będzie tylko moja wina.

    --
    Falkenstein