    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Date: Thu, 18 Nov 2004 13:45:58 +0100

    Herbi pisze:

    > Na pewnym 'odcinku' jest realizowana przez TP S.A.
    > Reszta - to rozliczenia międzyoperatorskie, z których TP S.A. również musi
    > się rozliczyć.

    No wlasnie.. na pewnym odcinku.

    Pytanie ?
    A jesli na pozostalym odcinkujest oszust to w jego imieniu TP SA ma
    pieniadze "zciagac" ?

    > Nie rozumiem w czym Ty masz problem wogóle?

    Z takimi jak ty.
    Z ludzmi, ktorzy uwzaja, ze jak sie kogos naciagnie, to naciagnietego wina.

    "No wiesz, sory, moze i Ciebie naciagneli, ale zaplacic mi musisz, bo ja
    naciagacz czy nie naciagacz ale mam z nim umowe i zaplacic musze..
    A z kim ? a g... Cie toobchodzi..."

    Wybacz - GARDZE takimi przedsiebiorcami...

    > Brniesz, brniesz .... może
    > lepiej pozwij TP S.A skoro tak jesteś przekonany że popełnia przestępstwo,
    > wyłudzenie czy inne tego typu nazwy których używałeś w tym wątku.

    Pozwole zrobic to poszkodowanym
    ja nie mam "interesu" - ja sie nie dalem

    A poza tym to grupa dyskusyjna - prawda ?

    Czy zawsze gdy czyjesz braka rgumentow
    probujesz atak ad personam ?