    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Date: Wed, 17 Nov 2004 14:13:14 +0100
    <cn5vhc$id8$1@nemesis.news.tpi.pl> <cn66u5$qo4$1@news.onet.pl>
    <u...@4...com>
    <fxd8ed25zc5b$.w17w5l7mayk$.dlg@40tude.net>
    <4...@4...com> <cn7u5i$r22$1@news.onet.pl>
    <cn84pv$29m$2@news.onet.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cn8hj5$dr7$2@inews.gazeta.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cnbr1i$2gou$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cnd1jr$5nf$1@news2.ipartners.pl> <cnf4j7$lb2$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <cnfhqo$1j2g$1@news2.ipartners.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Broni palnej?

    > Owszem, każdy ma prawo być bezmyślny. Ale musi ponosić tego konsekwencje.

    Nie dokonca...
    jest na to nawet paragraf KC

    > Umiem czytać oraz korzystać z kalendarza - więc wiem, czy towar jest
    > przeterminowany, czy nie. I jeśli chcę kupić przeterminowany, to jest to
    > moja sprawa.

    A kto panunapisal, ze nieprzerobiono daty waznosci na kupowanym towarze ?
    Nie diozcytal pan "regulaminu" tam w magazynie sklepu wisial...

    > [ciach]

    > Podobnie jak osoby upośledzone, chore psychicznie... Tylko one z reguły
    > są ubezwłasnowolnione.

    No wlasnie......

    Osoba ubezwlasnowolniona nie moze z internetu korzystac ?

    Idzmy dalej tym tropem..

    Osoba ubezpwlanowolniona zamowila "kliknieciem" usluge....

    > Jeśli chcesz mieć jakieś prawa, musisz _umieć_ z nich korzystać.

    Nic podobnego..
    Zwierzatka maja swoje prawa, a nie znaja ustaw...

    > Trzeba czytać drobny druk. Nie umiesz czytać - twój problem.

    A kto pisal ze O MNIE mowa ?

    Mowie o tych ktorzy np nie umieja ....

    > Daj już spokój z tą tanią demagogią.
    >
    > [ciach]

    Jeszce raz powtorze.. NIE CHODZI O MNIE.
    U mnie w rodzinie NIKT nie "zlapal sie" na dialer...

    Dlatego jestem malo wdziecznym obiektem ataku w tej sprawie..

    > Zapętlasz się.

    > TPSA nie udostę?nia usługi. Usługę udostępnie usługodawca - czyli ten,
    > do koto ów numer 'należy'.

    To ZA CO TP SA bierze pieniadze ?
    Niech wystawi fakture ten, kto wykonal usluge..

    > Nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie oficera...
    >
    > [ciach]

    Nie o mnie dyskutujemy, wiec pudlo...

    Uzytkownik MA PRAWO ufac, ze wdzwaniajac sie do internetu za posrednictwem
    TP SA laczyz ie "z TP SA"

    Porsze sobie wyobrazic, ze dzwoni Pan do firmy A (rozmowa miejscowa),
    a tam mily glos "przemawia.."

    jesli chcesz polaczyc sie z dyrektorem wybierz 1
    jesli chesz..

    jesli chesz z dzialem obslugi klienta wybierz 22.

    ..
    ..

    Ja wiem, ze taki geniusz jak Pan slucha dokonca..
    ale zalozmy, ze wybiera Pan to 22 rozmawia godzine

    A po miesiacu dostaje z TP SA rachunek na 2,6 tysiaca.,
    bo wybierajac 22 przelaczyl siePan na platny numer..

    > Ja po prostu wiem, co robię.

    Jest pan pewnyz e wie co MOZE zrobic ?

    > I nie biorę się za coś, o czym nie mam
    > pojęcia

    Naprawde nie wierze..

    nie ma czasuna egzamin, ale bierze siepan za kierowanie samochodem
    i WATPIE, czy dokonca pna wie co i jak w nim dziala,
    i wotpie, ze dok ona wie pan jak dzialaja programy
    w Panskim komputerze...

    > (np. zawsze fascynowało mnie latanie - ale ja nie wsiądę bez
    > znajomości pilotażu za stery i nie będę potem miał pretensji do ziemi,
    > że się za szybko zbliżyła).

    No widzi Pan.. UFA Pan, ze umie obslugiwac komputer...
    ale winde bez szkolenia pan obsluguje - prawda ?

    > Jakie wirusy? U mnie nie ma. No, chyba że gdzieś jeszcze mam tę kolekcję
    > zabytkowych wirusów z czasów Yankee Doodle, Stoned... Ech, to były czasy
    > - wtedy to były prawdziwe wirusy.

    > Za dziury w systemie odpowiadać może autor systemu oraz jego
    > administrator.

    Mam rozumiec, ze "winni sa inni", ze pan ma dziurawy system..
    ale ejdnak g oPan uzywa..

    > [ciach]

    > MegaROTFL
    >
    > Niniejszym zgłaszam cię do nagrody za najbardziej kretyńską analogię roku.

    To bylo rozszerzenie analogii o "seksie z nieznanymi partnerami"

    Chcialem Panu uswiadomic, ze nie zawsze sprawy tak proste
    sa jaknapoczatku wygladaja.

    Pozdrowienia

    Boguslaw