  • Data: 2004-11-17 13:03:23
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak wrote:

    > Zbytnia pewnosc siebie...

    Ja po prostu wiem, co mam w systemie.

    > Natomiast to TPSA swiadczy USLUGE
    > Proponuje uzytkownikowi usluge ktorej NIE JEST SWIAGOMY
    > i KORZYSTA Z TEJ NIESWIADOMOSCI FINANSOWO.

    Nie. TPSA nie świadczy tej usługi. Podobnie, jak zarząd dróg miejskich
    czy rafineria nie świadczą usługi typu przewozów taksówkowych.

    > TP SA pobiera od abonenta PIENIAZDE za te usluge, choc wykrecala sie w
    > sprawie NOM, ze NIE MOZE..

    Jasne. A poczta pobiera 'abonament' RTV, zaś banki zwracają nadpłatę
    podatku. (to był sarkazm, jakbyś się nie zorientował).

    > TPSA bez trudu wprowadzilaby zasade, ze firma musi mioec
    > potwierdzona umowe z klientem, by moc go "kasowac" za pomoca dialera..

    Nie. Nie wprowadziłaby. Nie ma takiej możliwości prawnej ani organizacyjnej.

    Równie dobrze TPSA mogłaby blokować połączenia z pizzeriami dopóki
    abonent nie podpisze umowy z pizzerią na telefonicznie zamawiane usługi.

    > Moze, ale nie che, PRAWDOPODOBNIE dlatego,
    > ze czerpie z nieswiadomosci klientow korzysci

    To też, ale głównie nie może.