    From: Marian <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne
    Date: Sat, 05 Jul 2008 16:57:45 +0200

    Any User wrote:

    > Ale wtedy część rodziców z tej grupy kupowała by więcej, bo w
    > przedszkolu nie czytano by nic.

    Teoria.

    Bo moze dzieci nie beda chcialy, zeby im rodzice smecili jakies
    czytadla? W przedszkolu nikt ich nie meczy, wiec czemu w domu mialby?

    > A tu się zgadza.

    > Co najwyżej w tej podgrupie, której dotychczas się czyta w przedszkolu,
    > a rodzice by nie kupowali więcej, niż kupują dotychczas, gdyby
    > zlikwidowali czytanie w przedszkolu.

    Obawaim sie, ze statystycznie byloby to masowe - obnizenie czytelnictwa
    ogolem.

    > W tej natomiast podgrupie, która świadoma zaniechania czytania w
    > przedszkolach, zaczęła by kupować więcej książek, dokonał by się wzrost
    > kupowalności książek. A to jest ważniejsza rzecz od ogólnego czytelnictwa.

    Na jakiej podstawie uwazasz ze wazniejsza? Pomijajac juz, ze nie zapytam
    na jakiej podstawi twierdzisz, ze tak by siue stalo?