eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy warto zakładać sprawę przeciw agentowi ubezpieczeniowemu? › Re: Czy warto zak????????????????????????????????????????????????
  • Data: 2005-07-20 20:04:57
    Temat: Re: Czy warto zak????????????????????????????????????????????????
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czarodziej1692 napisał(a):

    > Dam Ci książkę z automatyki! Czy zrozumiesz ją! O to samo chodzi w tym
    > przypadku. Psim obowiązkiem agentów jest informowanie o "usłudze". JA
    > PYTAŁEM CO SIĘ STANIE GDY ZERWĘ UMOWĘ. ON ODPOWIADAŁ, ŻE DOSTANĘ
    > WSZYSTKO MINUS JAKIES SPRAWY "GROSZOWE" DLA NATIONALE-NEDERLANDEN.

    Niestety takie jest życie. Z nieznanego mi powodu podstaw prawa nie uczą
    w szkole.
    Ale to żeby nie wierzyć fachowcom to chyba każdy wie.
    Zresztą nie przesadzaj że ogólne warunki były takie trudne do zrozumienia.

    > Mam darować mu to. Nie zdajesz sobie sprawy ile jest osób takich jak
    > ja. To co wyrabiają agenci nie mieści się w głowie. Wystarczy, że
    > podłożą ogólne warunki i sprawa załatwiona.

    Takie jest życie. Trzeba czytać co sie podpisuje, a jak się czegoś nie
    rozumie to nie podpisywać.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam