eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy warto zakładać sprawę przeciw agentowi ubezpieczeniowemu? › Re: Czy warto zakładać sprawę przeciw agentowi ubezpieczeniowemu?
  • Data: 2005-07-20 19:53:08
    Temat: Re: Czy warto zakładać sprawę przeciw agentowi ubezpieczeniowemu?
    Od: Czarodziej1692 <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Jul 2005 21:14:23 +0200, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    >A czytać u ciebie w szkole nie uczyli? Było się nauczyć i przeczytać
    >ogólne warunki ubezpieczenia.

    Dam Ci książkę z automatyki! Czy zrozumiesz ją! O to samo chodzi w tym
    przypadku. Psim obowiązkiem agentów jest informowanie o "usłudze". JA
    PYTAŁEM CO SIĘ STANIE GDY ZERWĘ UMOWĘ. ON ODPOWIADAŁ, ŻE DOSTANĘ
    WSZYSTKO MINUS JAKIES SPRAWY "GROSZOWE" DLA NATIONALE-NEDERLANDEN.

    >Usi??ć i płakać.
    Mam darować mu to. Nie zdajesz sobie sprawy ile jest osób takich jak
    ja. To co wyrabiają agenci nie mieści się w głowie. Wystarczy, że
    podłożą ogólne warunki i sprawa załatwiona.