    From: "basti78" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy warto próbować?
    Date: Sat, 3 Jan 2009 01:07:09 +0100

    > Sory ale ja tego wątku już nie rozumiem. Czy wszyscy powariowali? Ganiać
    > sie po sądach
    > za 3zł? nawet za 50zł nie opłaca sie jeździć na rozprawy, zanosić
    > papiery, znów jeździć na
    > rozprawy....a na końcu dostać te buty tylko lekko zniszczone przez psa....
    > Po co ? Czy nikt nie ma nic ciekawszego do robienia?

    no właśnie......... chameryka się robi powoli, bo zaczyna dochodzić do
    takich absurdów.........
    jasne ze gosc jest nie fair - ja bym go dodał do czarnej listy i
    zapomniał........
    z drugiej strony nie czujesz, ze Ty tez chcesz naciągnąć kupujący buty za
    3pln? zrobisz to w realu? znajdziesz taki sklep?
    jesli nie masz innego celu w zyciu, to jasne - zakladaj sprawe, sądź się,
    jeździj do sądu, marnuj czas, ponoś koszty......... warto, naprawde
    juz sam fakt założenia tego wątku to dla mnie albo żart..............

    Sebastian