  • Data: 2009-01-02 19:24:55
    Temat: Re: Czy warto próbować?
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > A! I Rób kopie i wydruki wszystkiego związanego ze sprawą! Strony z
    > licytacją, mailów które otrzymałaś, korespondencji z draniem, wszystkiego
    > :)

    Sory ale ja tego wątku już nie rozumiem. Czy wszyscy powariowali? Ganiać sie
    po sądach
    za 3zł? nawet za 50zł nie opłaca sie jeździć na rozprawy, zanosić papiery,
    znów jeździć na
    rozprawy....a na końcu dostać te buty tylko lekko zniszczone przez psa....
    Po co ? Czy nikt nie ma nic ciekawszego do robienia?

    zbyszek