eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy] › Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
  • Data: 2019-10-23 20:03:27
    Temat: Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.10.2019 o 09:07, A. Filip pisze:

    > Ja jestem za powtórnym przeliczeniem głosów _w okręgu Senat100_
    > (różnica 320 głosów na ponad 100_000) także ze względu na
    > przeprowadzenie "wyrywkowej kontroli jakości" liczenia głosów.

    Wyrywkowa powinna być wyrywkowa, a ta nie jest wyrywkowa tylko na
    wniosek jednego komitetu. Więc powinien mieć inne uzasadnienie niż
    "przeliczmy jeszcze raz, bo nam wynik nie pasuje"

    > Jestem także za tym by *w kolejnych* wyborach losować tak z 10-20
    > komisji wyborczych do powtórnego przeliczenia w ramach kontroli jakości
    > na losowych próbkach. IMHO Wysoka jakość bez kontroli jakości jest
    > praktycznie niemożliwa a już co najmniej "nie zmierzona" wiec HGW jaka
    > jest naprawdę.

    To już mniej głupie. Z tym, że kto będzie losował? Może losować przed,
    ale wtedy ktoś może parę z geby puścić.

    --
    Shrek