eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy] › Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
  • Data: 2019-10-23 19:59:53
    Temat: Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Tylko w dwoch okregach ?
    > A wyborca do taki duren, ze nie czuje, ze ksiazeczka ma wiecej stron,
    > i chcac zaglosowac na PiS krzyzykuje pod tytulem "PSL"

    japierdole... o czym ty mowisz?
    http://wyborcza.pl/1,75398,17289856,_Ksiazeczka__jed
    nak_pomogla_PSL_w_wyb
    orach__Mogli.html

    A czy wyborca to taki duren... Hmm - no przeciez o tym dyskutujemy
    własnie!

    > A kiedy zdecydowano o ksiazce, a kiedy bylo wiadomo, ze PSL ma liste
    > nr 1?

    Ale czy ja twierdze ze to była intryga pslu? Ot zbieg okolicznosci.
    Chodzi tylko o to ze wyniki nie odzwierciedlały woli wyborców.

    > Przy czym tak mi sie wydaje, ze forma broszury byla juz wczesniej w
    > jakis innych wyborach.

    Please, pisz o konkretach a nie o tym co sie tobie wydaje.

    > Nie rozumiem - jesli byl jakis problem, to go rozwiazano, wiec co sie
    > nie podoba ?

    Teraz pojawił się inny problem (w duzo mniejszej skali) - logo bedace
    kratka...
    Rozwiazanie tego problemu tak naprawde to walka z analfabetyzmem wtornym!

    > Ale w jakim sensie?
    > Ze wyborca nie rozumie, ze cala ksiazeczka to jest "karta", czy ze
    > dobrze wie, ze ksiazka sklada sie z kart ?

    Ze ogolnie ma problem z ogarnieciem tak prostych spraw.

    > Tylko, ze to jest dokladnie cos przeciwnego niz pisales powyzej.
    > Sugerowales, ze partia z pierwszej strony ma przewage, bo ludzie dalej
    > nie zagladaja,
    > a tu sie okazuje ze zagladaja i stawiaja te krzyzyki ... to w koncu o
    > co chodzi ?

    To nie wazne jaki ludzie popełniaja problem. Tylko ze ze sprawy prostej
    jak ruchanie wychodza im błedy.

    > A jakie wartosci niosa ksiazki ?

    Naprawde nie wiesz?
    Ciezko z toba dyskutowac.
    To moze wpisz w googla - co daje czytanie ksiazek i tam dostaniesz liste.

    > Analfabetyzm wtorny Cie dopadl ? :-P

    Strach o własne zdrowie. :)
    Ale serio - w trzech zołnierskich słowach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,