eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy] › Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
  • Data: 2019-10-24 02:28:56
    Temat: Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-10-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > IMHO wcale nie. Elity będą dbały o siebie i ograniczenie dostępu do elit
    > pospólstwu. To już było w feudaliźmie i z tego co pamiętam chłopi na tym
    > słabo wychodzili:P

    > No mimo wszystko - można by zadać 10 pytań z wosu - nie odpowiesz na
    > pięć to spadaj. Pytania są czy to dobrze, kto będzie wybierał pytania i
    > skąd wiadomo, że prawidłowa odpowiedź jest prawidłowa?
    >
    > Bo ja wiem - trochę przyzwoitych ludzi się przez politykę przewinęło. I
    > są również nowi.

    Przyzwoitych - tak, ale to jeszcze nie do końca te elity. Dla mnie (bo
    może inaczej rozumiemy) to grupa składająca się z mężów (żon? :) stanu,
    z ludzi mądrych, którzy dobro kraju przedkładają nad własne. Dobrze by
    było aby jeszcze szła za tym klasa (taka inna niż z SP) i jeszcze z
    dotego wizją. Ostał się ktokolwiek taki w polskiej polityce?

    --
    Marcin