eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy] › Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
  • Data: 2019-10-24 06:50:57
    Temat: Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyzwoitych - tak, ale to jeszcze nie do końca te elity. Dla mnie (bo
    > może inaczej rozumiemy) to grupa składająca się z mężów (żon? :) stanu,
    > z ludzi mądrych, którzy dobro kraju przedkładają nad własne. Dobrze by
    > było aby jeszcze szła za tym klasa (taka inna niż z SP) i jeszcze z
    > dotego wizją. Ostał się ktokolwiek taki w polskiej polityce?

    Wychodzi na to że... Korwin - przynajmniej na takiego się reklamuje:P

    NIe wiem co masz na myśli pisząc SP, ale na tej zasadzie to wygląda
    jakby ze znanych mi elit to tylko angielska. Z tym
    że...https://img1.demotywatoryfb.pl//uploads/201601/
    1454005703_9jzh9l_600.jpg

    Więc nie wiem czy znajdzie się choć jeden kraj;P

    --
    Shrek