  • Data: 2018-08-27 22:22:55
    Temat: Re: Czy to już prostytucja?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Generalnie wydaje mi się, że ktoś czegoś nie doczytał lub źle
    > zinterpretował na podstawie dodupnego tłumaczenia i wcale UE nie
    > zakazuje soków w ich naturalnej formie czy kwaśne czy nie.

    Wydajemisie, że to, co niektórzy tak miło wspominają z czasów
    przedunijnych, to były soki _dosładzane_. Bo wtedy można było sok z
    cukrem nazwać sokiem...

    Unia zabroniła dosładzać, więc zastępczo się rozcieńcza.

    A czysty sok z porzeczki to chyba by się nie sprzedał po prostu...

    Ale oczywiście kwitów na to nie mam.

    MJ