eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to co mówi pracownik w imieniu firmy jest dla firmy wiążące? › Re: Czy to co mówi pracownik w imieniu firmy jest dla firmy wiążące?
  • Data: 2008-09-12 21:12:21
    Temat: Re: Czy to co mówi pracownik w imieniu firmy jest dla firmy wiążące?
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Wrz, 22:21, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > Tomasz Pyra wrote:

    > Jest sens pójścia do sądu.
    > Jeśli masz nagranie i jesteś w stanie wykazać, że pracownik ci tak
    > powiedział i ty zrobiłeś tak jak kazał pracownik to jesteś czysty.

    Ale to był pracownik infolinii, więc pewnie jakiejś firmy
    outsourcingowej a nie tepsy. Poza tym niechby to nawet był szeregowy
    pracownik tepsy - na jakiej podstawie mógłby złożyć skuteczne
    oświadczenie woli w imieniu pracodawcy? IMHO, chociaż późno już i
    myśleć mi się nie chce ;-) wchodzi w rachubę raczej odpowiedzialność
    odszkodowawcza, oczywiście w zw. z art. 120 KP.

    > Znajdź, sobie artykuł w wyborczej, jak to urzednik z wrocławia
    > powiedzial  studentkom z bliskiego wschodu, ze skoro maja wizy polskie a
    > polska jest w schengen to moga jezdzic po calej europie. No i wtopily
    > juz w niemczech. Urzad odpowiada za to co mowia urzednicy.

    Urząd to zupełnie inna sprawa, bo oni się rządzą KPA. No i dział prawa
    w ogóle nie ten.