eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to co mówi pracownik w imieniu firmy jest dla firmy wiążące? › Re: Czy to co mówi pracownik w imieniu firmy jest dla firmy wiążące?
  • Data: 2008-09-17 00:00:52
    Temat: Re: Czy to co mówi pracownik w imieniu firmy jest dla firmy wiążące?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Sep 2008, Maciej Bebenek wrote:

> [...]
    [...]
    > Nie zgodzę sie z Tobą, bo:
    > - w wielu firmach, w szczególności w tej, upowaznienie do składania
    > oświadczenia woli maja setki pracowników, nawet tych szczebla podstawowego.
    > Jaka jest wewnętrzna organizacja i przepływ uprawnień Ciebie - jako
    > konsumenta - nie musi obchodzić

    Ale ja bym przeniósł nacisk ze słów Macieja z "w imieniu" (i założył,
    że MA prawo) na "skuteczne".
    Jak uprawniony pracownik złoży NIESKUTECZNE oświadczenie, to co można
    sobie z tym oświadczeniem zrobić, hm? ;)

    > - w nieomal każdym oficjalnym dokumencie

    No widzisz. Dokumencie!
    Powątpiewasz w założenie, że TPSA umowę zawarła PISEMNIE?
    Nie?
    A w to, że PISEMNĄ umowę można USTNIE zmienić i będzie to SKUTECZNE?
    :D
    No i IMO tyle :(
    "Pani mi to da na piśmie. Z dzisiejszą datą".
    Jak wpłynie (list z podpisem) to co innego.
    Nawet byłbym skłonny sie zgodzić, że odcisk kciuka itepe... :]

    > Jeżeli istnieje zapis rozmowy, nie pozostaje nic innego jak rzeczywiście
    > pójść do sądu z dużym (aczkolwiek nie 100 %) prawdopodobieństwem wygrania
    > sprawy.

    Ja bym skreślił zero albo i dwa z tej szansy.
    A i to pod warunkiem, że pozwanym bylby pracownik, nie firma.

    > PS. W razie czego prosze o informację, gdzie i kiedy taka rozprawa się
    > odbędzie :-)

    A ja o info o wynikach :)

    pzdr, Gotfryd