  • Data: 2002-06-12 21:30:21
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Rafał \"RnR\" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Jun 2002 22:45:59 +0200, "Neko" <n...@z...pl> wrote:

    >> proponuje program reality tv czy inny

    >A to pech! :>
    >Nie ogladam reality-show. Pech.....
    nie show tylko tv - czytaj posty na ktore odpowiadasz - gdybys nie
    wiedzial to taki program - cos jak tvp1, 2 - tylko inne programy
    puszczaja - szkoda, ze u nas takich za duzo sie nie kreci - moze wtedy
    ludzie nie wpadali by samochodami pod ciezarowki myslac, ze sa
    szumacherem czy innym colinem, nie mowiac o zabawie w twardzieli
    wzgldem zwracajacych im uwage policjantow...

    >Wiem o tym!
    >USA. Policja. Zatrzymuja samochod. I pierwsze to jest
    >aby gosc mial lapy na kierownicy. Nie zrobi tego?
    >No to ma przejeb... Gliniarz moze nawet uznac go
    >za niebezpiecznego typa i go zastrzelic.
    >
    >I co to dowodzi? Ze nie musze ogladac reality-show :>
    >
    >Ale zgubiles watek. Mowimy o palowaniu czlowieka
    >ktory lezal bezbrony. Sa na to dowody (patrz: obdukcja,
    >zeznania swiadkow) I tylko o tym mowimy.
    >Nie szukaj drugiego dna.

    NIE - mowimy o SPOSOBIE postepowania z czlowiekiem ktory stawia CZYNNY
    opor funkcjonariuszom - jak sam stwierdziles wyzej w USA w sytuacji
    gdy gosc nie stosuje sie do USTNYCH polecen policjanta majacych
    zapewnic MU bezpieczenstwo "Gliniarz moze nawet uznac go za
    niebezpiecznego typa i go zastrzelic." mysle, ze to powinno wystarczyc
    na odpowiedz odnosnie tego dlaczego nasz kraj jest taki a owaki i na
    co powinien liczyc czlowiek atakujacy policjanta na sluzbie.

    ogolnie - w cywilizowanych krajach panuje zasada, ze osoba
    wykraczajaca poza ramy prawa musi liczyc sie z tym, ze dla dobra ogolu
    NIKT NIE BEDZIE NAWET RYZYKOWAL sprawdzenia czy ona w rzeczywistosci
    jest bardzo niebezpieczna czy tylko na taka wyglada.

    >Wiem o tym. No i co to dowodzi? Czytaj ze zrozumieniem.
    >Znowu sie bede powtarzal. Dla Ciebie specjalnie.
    >Chce aby gliniarze byli twardzi, sprawni, bez pardonowi.
    >Jak jest zagroznenie to zdecydowana akcja, jak trzeba
    >to uderzyc, jak trzeba to zastrzelic.
    >Rozumiesz wreszcie???????????
    >
    >Ale nie chce policji pastwiacej sie nad pijanym licealista
    >lezacym w kaluzy krwi, ktory nie ma szans ruszyc
    >najmniejszym palcem u nogi, a dostaje lomot.
    >Czy potrafisz to zrozumiec ?!

    a czy Ty potrafisz zrozumiec, ze ta sprawa zakonczyla sie wyrokiem
    skazujacym dla policjanta?
    ze nie ma przyzwolenia na takie dzialanie
    ze jest ono scigane z urzedu
    itp itd
    dlaczego tak proste fakty nie potrafia do Ciebie dotrzec?
    (nie mowiac o tym, ze licealista byl studentem, to on zaatakowal a
    wiec w innym kraju mogl rownie dobrze dostac kulke itp itd etc.)

    jest wyrok - wszyscy "pacyfisci" powinni byc uradowani - o co Ci
    jeszcze chodzi?
    --
    RnR (at) extreme (dot) eu (dot) org
    Enjoy life, Snowboard!