    From: johnkelly <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.gorny-slask,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Date: Wed, 12 Jun 2002 16:25:34 +0200

    Dnia 02-06-12 14:38, Użytkownik Grzegorz Lipnicki napisał:

    > a sugerował?
    > niestety, nie wiem nic więcej, niż podała prasa;
    > nic tam nie doczytałem o użyciu niebezpiecznych narzędzi;
    > jeśli wiesz więcej, to pewnie zeznawałeś jako świadek,
    > albo śledziłeś proces na sali;

    Nie wiem wiecej, ale w przeciwienstwie do Ciebie dopuszczam taka
    mozliwosc. Bo odwracajac sytuacje - dlaczego to policjanci musza miec
    mordercze sklonnosci? A moze to tych dwoch takie mialo? Jestes w stanie
    to udowodnic / obalic?

    > niegdyś funkcjonariusz ówczesnej milicji
    > oświadczył mi (byłem trzeźwy) +/- tak:
    > " synku, jakby ci pałą prz..,
    > o by cię tu rozp..., ale mi się niechce, więc sp...";
    >
    > co niezwłocznie uczyniłem, albowiem uwierzyłem mu;
    > jak widać, niesłusznie;

    Byles pijany?

    > policjant nakrył się nogami?

    Nie wiem.

    > kiedyś byłem obiektem przemocy;
    > sprawca był mocno pijany, otrzymałem stosowny cios w głowę;
    > potem ująłem tzw. klucz francuski, co przyniosło tonujący
    > efekt, lecz nie zniechęciło całkowice napastnika;
    > przypuszczam, iż na 99% nie miałbym najmniejszych szans,
    > gdyby napastnik był trzeźwy; miał przewaga wieku, siły;
    > szwankowała mu zręczność; .

    Spoboj sie sklepac z pijanym dresem.

    > uciskanie kolanem klatki piersiowej człowieka nie dającego
    > znaków życia czy też bicie pałką już skutego nie całkiem
    > podpada pod moje rozumienie
    > nieszczęśliwego wypadku;
    > jak rozumiem, nie mam prawa do takich poglądów?

    Twoje poglady to Twoja sprawa, ale wyobraz sobie, ze jak sie siedzi na
    kims kto przed chwila sie stawial to sie nie sprawdza mu pulsu tylko
    pilnuje by nie zaczal sie stawiac znowu. I wyobraz sobie, ze sa ludzie
    stawiajacy sie mimo, ze sa juz skuci. Zreszta - wlacz na chwile logike -
    przyjechales na interwencje, Twoj kolega dostaje w pape, lapiesz
    jednego, obezwladniasz, ten sie caly czas szarpie, mocniej go
    przyciskasz, ten sie mocniej szarpie az w koncu przestaje. Wpadlbys na
    to, ze gosciu sie udusil?

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl
    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M