    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy sędzia tak może
    Date: Fri, 14 May 2010 13:19:26 +0200
    <4bc83709$0$17629$65785112@news.neostrada.pl> <hq9dji$23e$1@news.onet.pl>
    <1if4eak7hkj7v.1nr9pz3wjdqac$.dlg@40tude.net> <hqc7mr$ba7$1@news.onet.pl>
    <v...@4...net> <hqcunj$gl0$4@news.onet.pl>
    <11dm2ihpzhn6r$.1o043hh5fk8ti$.dlg@40tude.net>
    <hqd1a1$r1r$1@news.onet.pl> <8sbqakg19ntm.1ubltwcgok40g$.dlg@40tude.net>
    <hqecuc$qae$1@news.onet.pl> <y...@4...net>
    <hqffsc$t8n$1@news.onet.pl> <oxqp21y6yzmd$.10gy2useveaz9.dlg@40tude.net>
    <hqfi8i$4t7$1@news.onet.pl> <8...@4...net>
    <hqglua$mqv$1@news.onet.pl> <hqh02v$igt$1@news.task.gda.pl>
    <4bcc54e0$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hqhls1$k9i$1@news.task.gda.pl> <hra0bf$7kr$1@news.dialog.net.pl>
    <hrbam4$449$1@news.task.gda.pl> <hrj7o9$2ko$1@news.dialog.net.pl>
    <hroims$pja$1@news.task.gda.pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości

    > nie no jasne, to matki bogate musza byc, skoro je stac, wiesz latwo
    > powiedziec, ze sie nie staraja, bo wiedza ze przegraja, ja jednak bede
    > twierdzil, ze jednak sie nie staraja, bo im nie zalezy, bo jednak co
    > "wolnosc" to "wolnosc"

    Nie zrozumiales mojego posta. W Polsce jest takie przeswiadczenie, ze matka,
    chocby pijacza i chora psychicznie, to jednak matka.
    Matka moze byc biedna i bezdomna, a i tak wygra. Ojciec musial by wynajac
    armie drogich prawnikow, zeby miec jakiekolwiek szanse.
    Zbyt wiele znam takich bylych malzenstw, zeby nie wiedziec jak to wyglada.
    Znam przypadek, gdzie matka wlasna corke sprzedawala za pieniadze, jak
    ojciec sie o tym dowiedzial, to podal ja o rozwod. Ona dostala prawo do
    opieki mimo wszystko. Znam przypadek, gdzie ojciec pracowal, a matka w tym
    czasie chlala wode po knajpach. Dzieci w tym czasie siedzialy same w domu.
    Podal ja o rozwod. Oczywiscie ona dostala prawo opieki nad dziecmi. Pozniej
    dzieciaki siedzialy w domu same (mialy po kilka lat), a ona chlala dalej.
    Skonczylo sie to dopiero jak ojciec ją siekierą zarabal. Dostal pare lat do
    odsiadki, a dzieci skonczyly w domu dziecka. Ba. SAM pochodze z takiej
    rozbitej rodziny. Matka uciekla za komuny na zachod, i ojciec podal ja o
    rozwod. W moim przypadku jednak ojciec sie mna opiekowal, ale sam pamietam
    slowa sędziny (chociaz bylo to 35 lat temu). Ze wlasciwie powinna sie mna
    opiekowac matka, bo tylko matka jest w stanie sie wlasciwie zajaz dzieckiem,
    ale poniewaz zdradzila socjalistyczna Polske, wiec mnie nie dostanie.