  • Data: 2010-05-14 14:06:25
    Temat: Re: Czy s?dzia tak mo?e
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-14 13:21, Ajgor pisze:

    > Hmm... Sorry, ze tak spytam.. Wychowanie seksualne miales w... kosciele? Bo
    > tak mi to zalatuje..

    Nie widzę związku z kościołem. Jeżeli masz jakieś konstruktywne uwagi,
    to je podaj. Bo jak na razie to wręcz przeciwne zdanie prezentuję niż
    wiodący KRK. Bo faktycznie wg KRK antykoncepcja jest grzechem, więc wg
    nauk KRK faktycznie kobieta czasami nie może nic zaradzić i w ciążę
    zajdzie.

    A ja przedstawiam tezę, że jak kobieta nie chce zajść w ciążę, to nie
    zajdzie, bo będzie brała antykoncepcję. I nie mów mi, że skuteczność
    tabletek nie jest 100%, bo jak się nie popełni błędu ludzkiego, to
    niewiele im do 100% brakuje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek