    Date: Sat, 15 May 2010 09:26:59 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy s?dzia tak mo?e
    <4bc83709$0$17629$65785112@news.neostrada.pl> <hq9dji$23e$1@news.onet.pl>
    <1if4eak7hkj7v.1nr9pz3wjdqac$.dlg@40tude.net> <4...@n...home.net.pl>
    <u...@4...net> <hqi1ji$5bn$1@news.onet.pl>
    <16duvag6bo6pz$.mt9ttde65en3$.dlg@40tude.net> <hqi84s$ubh$1@news.onet.pl>
    <1...@4...net> <hqjhjn$dim$1@news.onet.pl>
    <1...@4...net>
    <hqm7r6$8n2$1@news.task.gda.pl>
    <1nnyl8d2j2ah1$.1b5584n33zlwm$.dlg@40tude.net>
    <hqni07$mr4$1@news.onet.pl> <a0g5aix7a4t8.1g98g6kbnxpmw$.dlg@40tude.net>
    <hqopuh$e1o$1@news.onet.pl> <hsjbpi$c1t$1@news.dialog.net.pl>
    <hsjlcv$erm$1@news.onet.pl> <4bed6e84$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsk6e0$3ku$1@news.onet.pl> <4bedccd0$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hslh06$noj$1@news.onet.pl>

    (15.05.2010 09:03), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Przestań z tą matematyką.

    > I uważasz, że prawo ma być prokobiece tylko dlatego, że gdzieśtam
    > ktośtam z własnej winy czegoś nie dopilnował?

    Nic takiego nie napisałem.

    > Nie nieomylna, a po prostu chcieć i uważać.

    Błędy popełniają także te które chcą i uważają.

    > Na poziomie dyskusji o
    > całości społeczeństwa to wystarczy. matematyczne traktowanie świata to
    > to żałosna niestety metoda niektórych usenetowych inżynierów. Napiszesz
    > ,,wszyscy wiedzą w Polsce kim jest Lepper'' to wyskoczy taki i znajdzie
    > jakiegoś upośledzonego ze wsi Mońki co nawet nie wie jak się nazywa i
    > będzie wrzeszczał ,,nie wszyscy, nie wszyscy, uważaj na latające
    > kwantyfikatory''.
    >
    > Na tym polega dyskusja, żeby nie szukać sztucznych przypadków.

    Tyle że to nie są sztuczne przypadki. Stwierdzenie że "każda kobieta
    która nie chce - nie zajdzie" jest naprawdę BARDZO nisko latającym
    kwantyfikatorem.

    [...]
    > Ale naprawdę mówisz, że prawo (od tego wyszedł ten wątek) ma uwzględniać
    > kobiety skrajnie niedouczone, niepełnosprawne, niefrasobliwe i karać za
    > to mężczyzn?

    Kilka przypadków które znam, to są kobiety dalekie od skrajnego
    niedouczenia, niepełnosprawności lub niefrasobliwości.

    Natura niestety jest skomplikowana - są tacy którzy robią wszystko żeby
    dziecka nie mieć i bach - deux ex machina pojawia im się potomek. Znowu
    są tacy którzy robią wszystko żeby dziecko mieć i dożywają późnej
    starości będąc bezdzietnymi.

    p. m.