eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży nieruchomości można dokonywać w niej zmian? › Re: Czy po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży nieruchomości można dokonywać w niej zmian?
    From: Michał <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży nieruchomości można
    dokonywać w niej zmian?
    Date: Mon, 15 Aug 2011 20:07:59 +0200

    Osoba nazywajaca sie gacek w liscie z dnia 2011-08-15 17:06 napisala
    nastepujace slowa:

    > Przekonać sąd do swoich racji.
    >
    > Argument z estetyką i obniżeniem wartości mieszkania przy syfie przed
    > domem może zadziała. Tyle, że grunt łatwiej podzielić niż samochód.

    Racja. Wiesz... Mi jakoś nie pasuje takie dzielenie bądź co bądź małego
    trawnika... Bo co na tym można zrobić? Jeden postawi piaskownicę, drugi
    pomidory zasadzi a trzeci będzie pranie wieszał... I jak to będzie
    wyglądać? ;-)))

    --
    michal