eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży nieruchomości można dokonywać w niej zmian? › Re: Czy po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży nieruchomości można dokonywać w niej zmian?
  • Data: 2011-08-16 01:15:18
    Temat: Re: Czy po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży nieruchomości można dokonywać w niej zmian?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (15.08.2011 16:44), Michał wrote:

    > A co jeśli w umowie ze szwagrem jest zapis jakiego koloru będzie auto?
    > Kolor będzie mógł zmienić - no jasne. Ale chyba dopiero w momencie
    > zmiany umowy, a na to powinny/muszą zgodzić się obie strony. Prawda?

    Prawda i nieprawda.

    Nieprawda że w momencie zmiany umowy, umowa już jest, zmianom nie podlega.

    Prawda, że muszą zgodzić się obie strony. Jednak jeżeli strony się nie
    zgodzą, to zostaje sąd, który może przychylić się do jednej ze stron,
    jeżeli przyzna jej słuszność.

    A wracając do sprawy nieruchomości: mi, jako laikowi, widzi się że sąd
    mógł przyznać rację developerowi jakby ten np. chciał ocieplić
    nieocieplony dom, lub załatać przeciekający dach, kiedy reszta
    współwłaścicieli staje okoniem. Za to mi się zupełnie nie widzi żeby
    miał przychylić się do podziału tej ziemi na odrębne kawałki.

    Co nie zmienia tego, że developer ma prawo z tym pójść do sądu, ma prawo
    się od Ciebie domagać zgody, ty nie masz obowiązku się zgadzać.

    p. m.