  • Data: 2005-03-02 10:58:40
    Temat: Re: Czy mozna zastrzec utracony paszport?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy"

    > Rozwiązaniem byłaby jakaś centralna baza, ogólnodostępna, gdzie
    > można by
    > było sprawdzić delikwenta.

    taka baza jest - np od ponad 15 lat ZORBA sprawdzala dokumenty w bazie
    dokumentow zastrzezonych (dowod, paszport itp)
    Bank PKOBP uuzpełniał tą bazę ale korzystały z niej wszystkie.
    Pamiętam kiedyś zdziwienie panienki w dawnym BDK przy placu Teatralnym
    jak zglosila taką potrzebę jak ty a ja jej pokazałęm gdzie to w
    systemie jest i jak to sobie po cichu samo dziala :-)
    *** blad ***