  • Data: 2010-12-17 15:35:16
    Temat: Re: Czy można ustanowic wspólność majątkową z rodzicem?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/17/2010 3:30 AM, SQLwiel wrote:
    > Zajmuję się "finansami" (za duże słowo) mojej matki.
    > M.in. daję jej gotówkę, jak potrzebuje, a czasem sobie przelewam
    > zbiorczo paręset pln z jej konta, na które dostaje emeryturę. Na
    > przestrzeni 5 lat na pewno przekracza to "zwolnione 9 z hakiem".
    >
    > Czy sq...syn fiskus nie dop...li się do tego i nie zażąda po bandycku 20%?

    dopóki sam sie zmierzysz z problemem to bedzie 2%, dopiero jak US ci
    kaze sie zmierzyc to bedzie 20%.

    podstawe do dowalenia sie ma. w razie czego.

    > A więc pyt. jak w temacie. Czy to coś pomoże?

    rozwiazaniem jest trzymanie swoich pieniedzy z daleka od jej pieniedzy.
    jesli zajmujesz sie jej finasami to rob to jako pełnomocnik do jej konta
    i płać jej pieniedzmi. Wowczas działasz w jej imieniu i nie ma problemu.
    Jeśli czasami pieniądze jej pozyczasz a potem sobie odbierasz, to notuj
    takie transakcje.
    Nie ma lekko.