  • Data: 2010-12-18 09:26:27
    Temat: Re: Czy można ustanowic wspólność majątkową z rodzicem?
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:ieg086$sl9$8@inews.gazeta.pl...

    > pogadaj z kaczynskim jak on to załatwił i kto mu sprawe zamiótł pod dywan.
    > W najlepszym przypadku potraktuja to właśnie jako depozyt nieprawidłowy,
    > chociaż równie dobrze US mozę sie uprzec zo to jednak była darowizna.

    Oj, to widze, ze sie troche wkopalem. Na szczescie zostaly zalozone
    osobne konta, sluzace tylko do rozliczenia tych lokat. Przeksztalcimy
    te konta, abym stal sie ich wspolwlascicielem - to powinno chyba
    utrudnic US dowalenie maksymalnego domiaru? Wprawdzie wlasnosci
    samych lokat nie da sie przeksztalcic, ale wszystko razem bedzie troche
    lepiej wygladac :) A po zakonczeniu lokat konta pozamykamy i juz nie
    bede robic takich manewrow, mam nadzieje, ze sie nie przyczepia
    do tego czasu.