  • Data: 2010-02-19 13:42:27
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 10:42:41 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wypowiedziałem. Bo nie było zastrzeżonych żadnych konsekwencji tego
    > niezachowania.

    Wypowiedziałeś poprzez wysłanie gołębia pocztowego?
    Jaka masz pewność że adresat (strona umowy) dowiedziała się od tego gołębia
    "co masz na mysli"?
    Po prostu konsekwencją nie zachowania formy pisemnej przy wypowiedzeniu,
    jest ... brak skutecznego wypowiedzenia.
    Bo przecież możesz tłumaczyć że przesyłając mi tego gołębia miałem się
    domyślić iż on oznacza wypowiedzenie umowy.