  • Data: 2010-02-19 20:28:30
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: "Nieco wkurzony" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli jest to umowa leasingowa albo "leasingopodobna", to przykro
    > bardzo, ale *nie* jest to Twoja własność. [..]

    Po co kombinujesz? Nie znasz wszystkich szczegółów sprawy - a już sobie
    wymyśliłeś całą "legendę". Gdybyś znał sprawę, zdumiałbyś się, jak bardzo
    niedorzecznie zabrzmiała Twoja wypowiedź, i zrozumiałbyś, że jedyne, co
    mógłbym w tej chwili odpisać, to np. "O czym on właściwie gada?".

    O "leasingu" napisałem jedynie po to, aby pozbawionemu wyobraźni Lawie
    uprzytomnić, że często-gęsto świadczenie usług łączy się ze sprawami dot.
    własności. Wyłącznie po to. Ja sam nie pisałem nic ani o Internecie, ani też
    nie twierdzę, że sprawa na pewno dotyczyła leasingu. To, co mogłem napisać
    publicznie - już napisałem, i to wystarczy.

    Nie: w ogóle opisałeś coś innego, niż ten mój problem. Ale napisałem już: nie
    ma sensu bić tej piany dalej. Dowiedziałem się, że mam adwokatkę, hmmm...
    najwyraźniej "umiarkowanie dobrą", i już na przyszły tydzień - zanim nawet to
    uzasadnienie dostanę - zamówiłem konsultacje u kogoś jeszcze innego. I
    posłucham, co powie.