    From: Łukasz Kalbarczyk <l...@t...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Date: Wed, 11 Nov 2009 12:55:57 +0100

    Dnia Wed, 11 Nov 2009 12:16:53 +0100, cef napisał(a):

    > A bez czepiania się do gramatyki autorów regulaminu?
    > Jest regulamin, przyjmujesz go kupując bilet i co dalej?

    No jest (swoją drogą gdzie jest napisane, że kupując bilet
    automatycznie akceptuję regulamin). Mogę sobie napisać
    regulamin, że wniesienie spowoduje utratę tegoż na rzecz
    kierownika? Nie mogę, bo jest niezgodny z czymś tam.
    Tak samo tutaj - to jest moja właśność i powinienem nią
    móc zarządzać w dowolny sposób, dopóki nie powoduję
    w ten sposób zagrożenia porządku, czystości itd.
    Powiesz pewnie, że powoduję zagrożenie marketingowe...
    Gdyby można było kupić coś oprócz naczosów, to może i tak.
    Ale gdzie jest napisane, że w kinie można jeść tylko popcorn
    i nachosy? Dlatego abstrahowałem od savoir-vivre'u - jak
    idę do kina na jakiś normalny film, to nie jem, ale jak idę na
    jakiś komercyjny chłam dla zabicia czasu, to co to przeszkadza...

    --
    ŁK (2009-11-11 12:53:06)