  • Data: 2009-11-11 11:57:54
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    leon wrote:

    > Gdybym takowy widzila bez specjalnych poszukiwan to bym nie patrzyl
    > za nim na sieci

    synow-regulamin-kina.pdf

    > To ciagle nie jest ogolno dostepny regulamin. Jest na serwerze ftp na
    > nie na oficjalnej stronie kina.

    Ja zrozumiałem, ze jest jakiś regulamin, z którym kupujący bilet
    się zapoznał i się godzi, a potem nie chce się stosować.
    Jak nie ma regulaminu, albo nie było mozliwe zapoznanie się,
    to nie ma oczym dyskutować.
    Przecież gdyby koledze Łukaszowi K. zabronili
    wniesienia do kina czegoś tam spożywczego, bez
    odpowiedniej podstawy regulaminowej i on by na grupie
    zapuścił taki temat, to uznałbym, ze jest trollem.
    :=)