  • Data: 2009-11-10 23:27:34
    Temat: Re: Czy mogÄ? wnieĹ?Ä? wĹ?asny napĂłj?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> wrote
    > mało ludzi jest zdecydowanym na "walkę sądową o pietruszkę" - w
    > końcu
    > się jednak jakiś "pieniacz" pewnie znajdzie gotowy na wieloletnią
    > batalię sądową :-)

    To i tak jest problem teoretyczny. Bo jakbyś chciał to prawnie rozwiązać to
    inaczej niż sądownie nie zrobisz.
    Patrol Ci nie pomoże, a jak pomoże to raczej z przypadku. Bileter, a
    najpewniej i nawet dyrektor kina Twoich wątpliwości prawnych co do
    naruszenia wolności nie zrozumie, może nawet nie wysłucha, a tym bardziej
    nie rozstrzygnie na miejscu, a jeżeli już to z dobrego serca.
    Jak chcesz wnieść swoją wodę to ją wniesiesz, jak pisał Andrzej Lawa, nie
    pokazując jej. Bileter nie ma prawa Cie przeszukiwać czy czekolwiek Ci
    zabierać i tyle.