  • Data: 2009-11-10 23:42:03
    Temat: Re: Czy mogÄ? wnieĹ?Ä? wĹ?asny napĂłj?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ojej, odbierasz prawo do swobody zawierania umów? Dlaczego nie dodać do
    > umowy rewizji, włącznie z osobistą?

    Bo jest sprzeczne z rgułami społecznymi i zupełnie nieadkwatnym,
    niesymetrycznym zobowiązaniem umownym. Tak samo jak sprzedaż wiązana.
    Ale jak firma oferuje usługi niezgodne z prawem to są to sprawy dla UOKiKu,
    a nie dla Policji. No chyba, że Cię na tę rewizję siłą biorą albo groźbami
    wlewają w klient sprzedawane przez siebie napoje... ;)