  • Data: 2005-11-06 10:56:43
    Temat: Re: Czy komornik może tak postąpić...?
    Od: "Macio" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sądze że nie. Mialem tez przyjemność z panem komornikiem. Pomimo tego że
    byłem zameldowany u mamy łaził za mna kilka miesięcy a mamowego majatku nie
    ruszył. Poza oczywiście litrami kawy i herbaty które wypił czekając az
    przyniose mu kolejną częśc długu. Gdyby była jakaś podstawa prawna do takiego
    zajęcia to pewnie by z niej skorzystał. tak sobie myśle. Nie jestem
    prawnikiem więc trudno mi tu operowac paragrafami których być moze nawet nie
    ma. Zapewne istnieje jakies rozporządzenie na podstawie którego działa
    komornik. Tak sobie też myslę że musi miec na to jakiś kwit bo to co on mówi
    że może to bardzo czesto wychodzi że to tylko taki środek perswazji. Chyba że
    ma informację o tym że powiedzmy jakiś tam majatek jest wspólna własnością
    teściowej i dłużnika to byc może wtedy istnieje możliwośc zajęcia tegoż dobra.

    Pozdrawiam

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl