  • Data: 2006-08-04 23:41:38
    Temat: Re: Czy komornik ma prawo do moich rzeczy? POMOCY
    Od: "Norbert" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z Twojego konta nie może, jednakże trzymanie gotówki w domu do którego
    > ma przyjść komornik, nie jest najlepszym pomysłem. Komornik zabierze, a Ty
    > będziesz się tłumaczył i walczył o własne pieniądze w sądach. A skarga na
    > czynności komornika też kosztuje.

    Dlatego chcialem wplacic swoje oszczednosci na moje konto w banku. Wlasnie
    dlatego zeby komornik nie otworzyl szuflady w moim pokoju, nie wyciagnac
    koperty z moimi pieniedzmi i nie powiedzial mi smiejac sie ze to pewnie kasa
    ojca i on ja zabiera.
    Poprostu chodzilo mi o to czy jak wplace swoje ciezko zarobione pieniadze na
    wlasne konto to czy moge byc spokojny ze komornik nie bedzie mial prawa ani
    mi ich z konta zabrac ani nawet miec wgladu w moje konto i jego stan.
    Pozdrawiam.