  • Data: 2006-08-05 20:37:20
    Temat: Re: Czy komornik ma prawo do moich rzeczy? POMOCY
    Od: "Norbert" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli nakaz jest na ojca to komornik nie będzie miał prawa wglądu w
    > Twoje konto.

    Jesli faktycznie tak jest to bardzo by mi ulzylo.
    Jednak znajomy wspomnial mi cos o jakiejs ustawie ktora mowi cos o rodzinie
    dluznika itp, nic wiecej nie wiem.
    Musze chyba sie udac do jakiegoś dobrego prawnika ktory mi powie na 100% co
    i jak bo nie chcialbym wplacic swoich pieniedzyy na swoje wlasne konto a
    potem dowiedziec sie ze komornik majacy nakaz na mojego ojca pomyslal sobie
    ze zagarnie tez moje pieniadze z konta jako syna dluznika.
    Pozdrawiam serdecznie.